Livrare & Retur
Comanda și livrarea produselor
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email) sau telefonic. Termenul de procesare a comenzii este de maxim 2 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este intre 1 și 3 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.
Comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 14:00, vom încerca să le procesăm în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.
Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Livrarea produselor new-one.ro este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare.
Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.
Taxa de transport și manipulare:
- 20 lei pentru comenzi sub 300 lei
- Gratuit pentru comenzi peste 300 lei
Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.
Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.
Datorită informațiilor furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.
Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).
Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată.
Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu reușești sa corectezi informațiile vom putea anula comanda. Politica de returnare:
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunurilor comandate
Înainte de expirarea perioadei de 14 zile aveti obligatia de a ne informa cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele .
Ne puteti informa la adresa de e-mail: universalmy@yahoo.com
New-one.ro va confirmă Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de maxim 2 zile lucrătoare.
- Puteti trimite coletul cu ce curier doriti exceptand Posta Romana. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.
- Returul coletului cade in sarcina clientului ( atat predarea spre curier cat si plata transportului)
- Produsele returnate trebuie sa contina etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu care au fost livrate.
- De asemenea produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însotite de toate accesoriile, cadourile, sau alte materiale cu care au fost livrate.
Va precizam ca produsele de parfumerie si cosmetica comercializate prin intermediul www.new-one.ro, care au fost desigilate nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, conform prevederilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizata.
ARTICOLUL 16 Exceptări de la dreptul de retragere
e) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator
- esente sau alte produse ce intra in contact direct cu pielea
- mostre si/sau produse fara tipla de sigiliu (prevazute cu sistem roll-on sau betisor aplicator) din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă
- Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate.
- Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
- Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
Asigurati-va ca produsul returnat este protejat in timpul transportului prin :
- cutie adecvata
- bule de aer sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protectia necesara pe timpul transportului
- Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzator care au suferit daune in urma returnarii.
Ne obligam sa rambursam toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastra, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastra si respecta toate cerintele de mai sus.
- Restituirea sumei se face in cont bancar,
- Optional daca nu detineti un cont bancar suma poate fi restituita si prin mandat postal
- In conditiile in care bunurile returnate nu respecta politica de returnare ne obligam sa notificam in scris sau telefonic cumparatorul cu privire la neregulile constatate.
- Produsele ce nu respecta cerintele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportata de catre cumparatorul initial.